Agnieszka Górska – ekspert w projekcie Szkoła Perspektyw
Pedagożka, doktor nauk humanistycznych, specjalistka terapii uzależnień i współuzależnienia, a także doświadczona trenerka i wykładowczyni akademicka. Od 2022 roku pełni funkcję Rektora Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie. Ukończyła pedagogikę w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a tytuł doktora uzyskała na podstawie rozprawy poświęconej subkulturze blokersów w okresie transformacji ustrojowej.
Prowadzi działalność naukowo-badawczą oraz edukacyjną związaną z resocjalizacją, profilaktyką uzależnień i niedostosowaniem społecznym. Realizuje warsztaty w Młodzieżowych Ośrodkach Wychowawczych, Zakładach Karnych i Poprawczych. Od lat współtworzy krajowe programy profilaktyczne – m.in. rekomendowany program „Złapany w sieć” dotyczący kompulsywnego korzystania z Internetu przez młodzież.
Jest aktywna w organizacjach branżowych, m.in. Polskim Towarzystwie Pedagogicznym, Zespole Pedagogiki Społecznej oraz Wojewódzkim Zespole ds. przeciwdziałania narkomanii. Autorka licznych publikacji naukowych z zakresu pedagogiki, resocjalizacji, profilaktyki uzależnień i zagrożeń cywilizacyjnych.
Mariusz Wawrzyniak – ekspert w projekcie Szkoła Perspektyw
Pedagog, badacz i dydaktyk z pasją do historii i regionu Warmii i Mazur, który łączy pracę naukową z aktywnością społeczną i edukacyjną. Przewodnik turystyczny, pasjonat lokalnego dziedzictwa kulturowego, a zarazem dziekan Wydziału Nauk Humanistyczno-Społecznych i dyrektor programu filologia w Europejskiej Akademii Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych.
Absolwent pedagogiki na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim oraz doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. W przeszłości pracował jako pedagog szkolny, dyrektor szkoły i dyżurny Olsztyńskiego Telefonu Zaufania. Nauczyciel mianowany z bogatym dorobkiem kursów zawodowych i studiów podyplomowych w zakresie zarządzania oświatą, komunikacji, statystyki i innowacyjnych metod dydaktycznych.
Autor publikacji naukowych dotyczących m.in. wielokulturowości, języka mediów i tożsamości jednostki. Członek Senatu oraz Sekretarz Senackiej Komisji Etyki Badań Naukowych. Zaangażowany w działalność społeczną – m.in. jako członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia im. Janusza Korczaka. Laureat wyróżnienia „Przyjaciel OSW”.
Barbara Grobelna – ekspert w projekcie Szkoła Perspektyw
językoznawczyni, specjalizująca się w badaniach nad percepcją i postrzeganiem odmian języka angielskiego. Stopień doktora nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo uzyskała na podstawie rozprawy poświęconej postawom polskich użytkowników języka angielskiego wobec brytyjskiego i amerykańskiego akcentu (Attitudes of Polish speakers of English towards British and American English accents). Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół socjolingwistyki, fonetyki oraz edukacji językowej.
Dorota Tomaszewicz – ekspert w projekcie Szkoła Perspektyw
Dyrektorka PDN Impuls, Coach & Supervisor ICC, Trener, Asesor AC/DC, International Values Trainer, autorka Koncepcji Unikatowego Kodu Uczenia (się)®, współautorka Modelu Wartościowych Szkół®, Modelu Doradztwa dla JST. Ekspertka merytoryczna ORE. Autorka publikacji dla kadr oświaty i JST.
Fidurska Anna – ekspert w projekcie Szkoła Perspektyw
dyrektorka Szkoły Podstawowej w Wasilkowie, trenerka, konsultantka kryzysowa, mentorka wartości, nauczycielka języka angielskiego. Autorka wielu rozwiązań innowacyjnych, które wdraża w swojej szkole. Doradczyni w projekcie ORE skierowanym do kadr oświatowych i JST.
Zofia Domaradzka-Grochowalska – ekspert w projekcie Szkoła Pespektyw
psycholog, trener, Coach & Supervisor ICC, International Values Trainer. Współautorka Modelu Wartościowych Szkół®, Modelu Doradztwa dla JST. Ekspertka merytoryczna ORE. Certyfikowana trenerka LSA©. Autorka wielu publikacji i materiałów dla kadr oświaty i JST.







